קבוצת מגדל השיקה קוד אתי חדש אשר נכתב בסיוע Good Vision. פרויקט גיבוש קוד אתי כולל שני שלבים:
1. אבחון ואיסוף מידע
- התנעה – קביעת מטרות וגבולות הפעילות.
- איסוף ועיבוד החומרים הקיימים (ערכי החברה, רגולציה בינ"ל ומקומית, מסרים שיווקיים וכד') ובחינתם
- בחינת פערים בקוד האתי הקיים
- ראיונות עם עובדים, מנהלים, ספקים ולקוחות
- בנצ'מארק עם חברות מקבילות בארץ ובחול'
- ליווי צוות ההיגוי בתהליכי קבלת ההחלטות ועיבוד התכנים שעולים במהלך התהליך
2. עיבוד, גיבוש וכתיבת טיוטת קוד אתי
- איסוף ניתוח ועיבוד התכנים שנאספו
- הצעת ערכים מובילים לצוות ההיגוי
- בדיקת הלימה עם האסטרטגיה העסקית, ערכי מותג, פעילות בתחום הסביבה, תקנים מקובלים בארץ ובעולם כגון: תו תקן ישראלי, דירוג מעלה, GRI, global compact וכו'
- גיבוש טיוטה ראשונה של קוד אתי לצוות ההיגוי
הקוד האתי של קבוצת מגדל הושק והטמעתו בחברה הוגדרה כאחד מיעדי תוכנית ההדרכה לאותה שנה. התהליך זכה במקום השני ובציון לשבח בתחרות מצוינות במשאבי אנוש של המי"ל. Good Vision סייעה לקבוצת מגדל בגיבוש הקוד האתי וכתיבתו, בבניית תכנית ההדרכה להטמעת הקוד ובהנחיית ההדרכות.