גיבוש קוד אתי

החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי השיקה קוד אתי חדש אשר נכתב בסיוע Good Vision.

פרויקט גיבוש קוד אתי כולל שני שלבים:

  1. אבחון ואיסוף מידע

    • התנעה – קביעת מטרות וגבולות הפעילות.
    • איסוף ועיבוד החומרים הקיימים (ערכי החברה, רגולציה בינ"ל ומקומית, מסרים שיווקיים וכד') ובחינתם
    • בחינת פערים בקוד האתי הקיים
    • ראיונות עם עובדים, מנהלים, ספקים ולקוחות
    • בנצ'מארק עם חברות מקבילות בארץ ובחול'
    • ליווי צוות ההיגוי בתהליכי קבלת ההחלטות ועיבוד התכנים שעולים במהלך התהליך
  2. עיבוד, גיבוש וכתיבת טיוטת קוד אתי

    • איסוף ניתוח ועיבוד התכנים שנאספו
    • הצעת ערכים מובילים לצוות ההיגוי
    • בדיקת הלימה עם האסטרטגיה העסקית, ערכי מותג, פעילות בתחום הסביבה, תקנים מקובלים בארץ ובעולם כגון: תו תקן ישראלי, דירוג מעלה, GRI, Global Compact וכו'
    • גיבוש טיוטה ראשונה של קוד אתי לצוות ההיגוי

 

לחצו כאן לקריאת הקוד האתי של החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי

דילוג לתוכן