אחריות תאגידית

ההנחה הרווחת בציבור בכלל ובמגזר העסקי בפרט היא שתרומה לקהילה ולסביבה עומדת בסתירה לגידול בהכנסות וברווחים. במילים אחרות, אתם יכולים להיות פעילים חברתיים וסביבתיים או אנשי עסקים ממולחים. זו אינה הנחה נכונה, בוודאי במציאות הנוכחית – תאגידים וחברים יכולים להתנהל באחריות חברתית וסביבתית ועם זאת להגדיל את הרווחיות ולשפר את התוצאות העסקיות. יותר מכך, בעידן של מהפכות חברתיות ועליית המודעות לנושאי סביבה, אתיקה וצדק חברתי, עולה החשיבות העסקית לפעול בשקיפות ובאחריות חברתית וסביבתית.

הספר אחריות תאגידית מספק כלים לכל מנהל עצמאי או שכיר המעוניין:

זהו בדיוק הספר בשבילכם!

אחריות תאגידית מניח לראשונה תשתית ארגונית וניהולית לקידום האחריות התאגידית עבור מנהלים ישראלים. בין שמדובר במנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק או סטודנטים לניהול – היום יותר מתמיד כדאי להבין את רזיה של האחריות התאגידית. הספר מקבץ ידע תיאורטי מהארץ ומהעולם וכולל דוגמאות מהשטח, מניסיונו המעשי של עברי ורבין ושל צוות Good Vision.

דילוג לתוכן