בשנים האחרונות ניתן לראות דרישה הולכת וגוברת בקרב מחזיקי עניין לקידום גילויי אחריות סביבתית מצד עסקים וחברות בישראל. תופעה זו מתרחשת מסיבות מגוונות, החל מעליית
כתוצאה ממשבר האקלים וההתחממות הגלובלית, וההבנה שלמגזר העסקי יש בכך חלק כתוצאה מפליטה משמעותית של גזי חממה לאטמוספירה, ניתן לראות בשנים האחרונות מגמה הולכת וגדלה
לאחר שלב הגיבוש והכתיבה, ועל מנת להטמיע את הקוד בצורה אפקטיבית ואופטימלית בארגון, מומלץ לחבר תכנית אתיקה הכוללת את הנקודות הבאות: העמקת המודעות להוראות החוק
קוד אתי הינו מסמך רשמי המציג ערכים ונורמות התנהגות עסקיות המצופות מעובדי הארגון. קוד אתי כחלק מתוכנית אתיקה כוללת, שואף לקרב את חזון וערכי הארגון
התפיסות הכלכליות המודרניות, ואפילו הקפיטליזם עצמו, נבעו בבסיסם מתוך עמדות ערכיות מסוימות, אולם במרוצת השנים, יחד עם ההתפתחות הכלכלית המואצת של השוק החופשי, נפרם במידה
בדומה לחברות כמו קודאק או בלוקבאסטר, שלא קראו היטב את העידן הדיגיטלי ולבסוף נעלמו, כך גם יקרה לעסקים שלא יאמצו את כללי הקיימות. עברי ורבין,
האחריות התאגידית כתפיסה ניהולית מודרנית אשר מדגישה את החשיבות של הקשב לצרכים של מחזיקי העניין (עובדים, לקוחות , סביבה וקהילה ) קנתה לה זה מכבר
2024 © כל הזכויות שמורות Good Vision