דוגמאות והזדמנויות לקידום אחריות תאגידית בעידן דיגיטלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בדומה לחברות כמו קודאק או בלוקבאסטר, שלא קראו היטב את העידן הדיגיטלי ולבסוף נעלמו, כך גם יקרה לעסקים שלא יאמצו את כללי הקיימות.

עברי ורבין, מנכ”ל Good Vision מקבוצת Fahn Kanne – Grant Thornton, פרסם ספר חדש שהושק חצי שנה לתוך מגפת הקורונה. בשיחה עמו עברי דן בספרו החדש, מתאר דוגמאות מהשטח שהובילו אותו לפרסום הספר, ומספק עצות פרקטיות ליישום והטמעת אחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי.

דילוג לתוכן