אחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי

בשנים האחרונות אין תחום בחיינו שלא עבר מהפכה טכנולוגית. מונחים כמו Big Data, בלוקציין, אינטליגנציה מלאכותית, E-Commerce וסייבר הפכו לחלק מחיינו, וארגונים שלא משכילים לעבור טרנספורמציה דיגיטלית פשוט לא שורדים. ההנחה המובאת בספר לכל אורכו היא שארגונים שלא יטמיעו את מהפכת הקיימות לא יצליחו להתמודד ולשרוד בדומה למהפכה הדיגיטלית.

בספר Corporate Responsibility in the Digital Age בהוצאת Routledge מוגש ע"י עברי ורבין מדריך מעשי לאחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי מוסברות בו ההשפעות ההדדיות של הקיימות על הטכנולוגיה ושל הטכנולוגיה על הקיימות.

הספר שמתפרסם חצי שנה לתוך מגפת ה-COVID-19 בוחן באופן ראשוני גם את השפעות המגפה על החשיבה בתחומי הקיימות. הספר מחולק ל3 חלקים בחלק הראשון מתואר המצב החברתי והסביבתי והאתגרים לניהול החברות בחלק השני מתוארת קריאת ההתעוררות wake up call למגזר העסקי והחלק השלישי העיקרי בספר נותן עצות מעשיות ומפת דרכים ליישום והטמעת אחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי. כיצד לייצר רכש ושרשרת אספקה אחראיים, איך ניתן לייצר דיאלוג עם מחזיקי עניין כיצד לכתוב דו"חות אחריות תאגידית למשקיעים ולשאר מחזיקי העניין איך להטמיע אחריות סביבתית ולנהל אותה ואפילו איך לשווק ולתקשר את הקיימות.

הספר מתאר את האתגרים ואת הכלים להתמודד איתם בשפה פשוטה ותוך מתן דוגמאות מישראל ומהעולם והוא זכה להמלצות חיוביות ממנהיגים עסקיים וחברתיים רבים.

Corporate Responsibility in the Digital Age

מפת דרכים מעשית לאחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי

אחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי מתאר לראשונה את האתגרים וההזדמנויות לקידום האחריות התאגידית בעידן הדיגיטלי עבור מנהלים בינ"ל וישראלים. בין שמדובר במנכ"לים, דירקטורים, מנהלי השקעות ומנהלי אחריות תאגידית. הספר מקבץ ידע תיאורטי מהארץ ומהעולם וכולל דוגמאות מהשטח, מניסיונו המעשי של עברי ורבין ושל צוות Good Vision ו-Grant Thornton.

דילוג לתוכן