תתמקדו, תניעו, תרגשו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בימים אלה מכינות החברות הציבוריות את הדו"ח השנתי שלהם, ובמסגרת זו מפיצות חלקן גם את דו"ח האחריות התאגידית שלהן. בעוד לדו"ח הכספי יש קהל יעד מוגדר של משקיעים ובעלי מניות, הרי קהל היעד של הדו"ח החברתי מגוון יותר, ובעצם כולל את מרבית מחזיקי העניין. הבדל נוסף הוא שהדו"ח הכספי מדבר בעיקר על העבר, בעוד הדו"ח החברתי צריך לדבר גם על העתיד, ובעצם להיות גם כלי ניהולי ושיווקי להנעה לפעולה. כתיבת הדו"ח החברתי דורשת מאמצים רבים, שיוצרים נטייה לשכוח כי הדו"ח הוא רק אמצעי לקידום האסטרטגיה ולא המטרה. אז איך אפשרלהימנע מהמצב השכיח שבו מדפיסים אלפי עותקים ששוכבים במחסני החברה או אצל היחצן בלי שאיש קורא אותם?

למאמר המלא

דילוג לתוכן