על עסקים ו"ירוקים"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מה בדיוק הכוח המניע ארגונים עסקיים, לפעול בנחישות בתחום הסביבה והקיימות? מדי שנה אנו נוכחים כי יותר ויותר חברות בארץ ובעולם, ממצבות עצמן כשחקניות בתחום הירוק, הן ברמה האסטרטגית-מותגית והן ברמת הפעילות והמוצרים.

עשית, לא דיווחת, לא עשית! כיוון שבמרבית החברות אין מדובר בפעילות אידיאולוגית בלבד, אלא בפעילות עסקית אשר רווחים בצידה, מן הראוי לשלב את אנשי השיווק ויחסי הציבור מהשלבים הראשוניים של התכנון.

למאמר המלא

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן